otur och krångel


Nu har det krånglat konstant i en vecka för oss tror jag..
Parabolen, bilen, datorn, vattenavläsaren i garaget, blodförgiftning och sen en sväng av svamp i muttan!
Nu har jag tröttnat! Men det brukar alltid bli så när allt rullat på lite för bra ett tag..
Vi har varandra, det är huvudsaken♥

Ikväll ska jag kolla igenom Thea´s lådor med urväxta bebiskläder. Om det finns något som passar ännu en skrutt?
Jag hoppas vi har lite neutrala kläder kvar som är fräscha.. Dom är ju faktiskt bara ett år ca=)
Vi har knappt köp något nytt alls denna gången. En bodysuit från Meandi med lejon och en svart -och vit randig pyjamas plus ett par strumpor är det enda. Tycker det finns så lite neutrala bebiskläder att få tag på i affärer och på nätet=/
Jag vill ha tips!!

Nu ska jag klicka mig in till: http://www.barngallerian.se/index.php



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0