Torsdag igen!


Imorse var det jag som vaknade först. Jag som brukar dra mig till 8-9 iaf.. Kristoffer och Thea brukar ju alltid gå ner annars och dricka välling och kolla på barnprogram.. Då sitter hon minsann still i soffan, när hon får sitta bredvid pappsen=) När jag stiger upp med henne är hon helt vild, klättrar på bord och stolar å ska ut och cykla=)

Vi ska till Mvc vid 10 idag och efter det ska vi vidare till Borlänge. Jag är så sugen på lite shopping!! Jag vill köpa en lila scooter till Thea..hehe. Emmaljungas nya kollektion har släppts, så jag ska in på babyproffsen och snoka lite nyheter=)
Och jag FÅR köpa en sån för Kristoffer faktiskt. Bara för att den är lila säger han! Sådäså!♥

Någon som vet hur störande det är när man blir kissnödig när man sover och inte orkar vakna för att gå upp och kissa, utan sover dåligt hela natten istället! Det är ju skönt! Nu vet jag hur mina kommande 14 veckor med sömn ser ut! sUCK!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många vagna har inte du nu??

Får ni plats med alla??

2009-06-18 @ 14:42:46
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0