GRATTIS!!


Grattis Linneá till körkortet!!

Hon är så duktig så, som klarade både teorin och uppkörning på första försöket=)
Nu sitter vi hela familjen samlad och väntar på att få åka till Borlänge med henne och fira med en Lyxshake från Max..mm..

Och vilken tråkdag med regn om vartannat! Men det är så skönt att slippa svettas=)
Och igår hade vi en heldag på lasarettet, jag, Thea och Kristoffer! Jag lyckades dra på mig en blodförgiftning pga mina blåsor på fötterna som jag promt skulle pilla hål på. Men idag kan jag gå iaf, men igår var det bra synd om mej..haha
Nu ska jag bara äta en penecillinkur en vecka och badda med alsolsprit, så går nog det här bra också!

Nu kom farmor förbi.. Mysko.. Det gör hon aldrig annars.. Undrar vad hon har för baktanke med det här då?!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kikar in, kul att du också har en blogg. .:)

Nu har man en till blogg o följa..

2009-06-04 @ 20:27:55
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jaaa tacktacktack, jag är så himla duktig! :)

2009-06-05 @ 17:32:49
Postat av: Anonym

vilken fin bild!

2009-06-06 @ 00:22:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0