...


 Vecka 24 imorgon! Och nu märks det att bebis börjar bli stor!
Jag fick mig en rejäl kick under revbenen, när jag satt i bilen.. Jag blev helt chockad=)

Idag har vi haft fullt upp som vanligt.

Thea började dagen med en välbehövlig fika på gammelfarmor och gammelfarfars trapp=)






Lagom till lunch åkte vi ut till Bergslagsodlingar..
Där fick jag lite blommor som jag ska plantera imorgon.
Thea ville ha sånadär små påsar med frön i att så själv, så det fick hon också..
Jag hade ingen lust att plantera rädisor och purjolök,(som Thea kom bärandes på:),
 så jag valde jättesolrosor, plocksallad och luktärt..
Få se om det är alldeles för sent att så eller om det hinner ploppa upp nåt innan hösten?

Nu har jag precis kommit ut från badrummet. Har färgat lite ljusare slingor i mitt mörkbruna hår..
Men jag är inte helt nöjd än, som vanligt=)

    


Å jag får ju inte glömma en bild på Thea´s nya cykel!


    

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: petra

jäklar vilken fräsig cykel! =)

2009-06-07 @ 11:28:43
URL: http://petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0