Vecka 30!

Idag går vi in i vecka 30! Shit va fort det har gått!
(här skulle det ju ha varit en magbild men det var ju så förbannat svårt att ta kort på sig själv med systemkameran!) 

Dom 10 sista veckorna tyckte jag gick snabbast när Thea låg i magen, så jag kan ju hoppas att dom gör det nu också=)
Jag ska nog börja äta lite järntabletter ändå.. BM tyckte jag skulle det, men jag hade ingen lust att bli ännu hårdare i magen, men dom senaste dagarna har jag känt mig helt slut redan på förmiddagen! Inte så kul för Thea=/

Imorgon blir det nog en sväng till Villgott om det är dåligt väder, annars stannar vi till vid stora lekparken. Det visar sig..
Annars laddar jag för en tripp till Borlänge, så vi får köpa ett set med kläder att ha med till BB någon gång!
 Jag är lite inne på dom klassiska marin- och röd-randiga från POP. Men sen såg jag ju att Åhlens hade fina randiga basplagg oxå.. Hmm.. Grön-, svart-, rosa- och ljusblå-randigt...



Fast om jag väljer POP´s kan ju Thea få likadana!! Jag OXÅ!!! SMART!=)


Nu ska jag kika på den där "Anna Nicole"- filmen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0