Torsdag


Allt såg bra ut på Mvc igår! Skönt! Blodtrycket hade stigit lite,
men inte för mycket så jag är tacksam för varje vecka allt är bra med både skrutt och mig!

Nu har vi nyss ätit lunch. Kebabgryta och ris. Jag fick lite flashbacks från skoltiden..haha. 
Nu ska vi ut och se vad som händer i världen idag då.. Jag tror att jag och Linneá ska våga oss ut i skogen och hämta hem lite blåbär, så vi får skafferiet fyllt med blåbärssaft! Det är sååå gott!

Jag beställde kläder imorse från H&M till Kristoffer och Thea, men nu börjar jag ångra mig! Jag ville ju egentligen vänta tills höstkläderna fylls i butikerna! Bästa shoppingsårstiden ju=) Det mesta var ju på rea iaf.. Men ändå.. Jag KAN verkligen inte hålla mig=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0