Singel

Japp! Ikväll är jag singel. Kristoffer jobbar och Thea ska sova hos mormor och morfar.
Självklart vill jag ju göra ALLT tråkigt som är skönt att ha fixat utan barn, dvs det mesta..=D
Torka golven, putsa fönstren, men jag tror jag ska baka kanelbullar istället!
(Nutellabullar på beställning av K och Fia oxå)
Det är avkoppling för mig att baka.. har jag för mig??! Jag minns inte riktigt...
Lite musik under tiden och sen vila medan degen jäser och titta på pyret som puffar och bökar i magen=) Måste passa på att göra det.. Man saknar ju stora magen sen när den väl är borta (någorlunda iaf..)

Baka tar lååång tid, så det är bäst jag börjar nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bullarna va JÄTTE goda! :)

2009-07-26 @ 14:44:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0