Pyssel

Det blev ett dopp igår iaf!


När vi skulle klä på oss och gå hem, skulle Thea sätta på sig skorna själv.. Se så bra det gick=)!


Och idag har vi varit upp på stan en sväng som vanligt, sen lunch på Piren. Fuck vad jag hatar deras meny..
Gravad lax -
Ska väl gravida helst inte äta.. Skit samma, jag hatar gravad lax.
Rostbiff
- Inte helt genomstekt, så det törs jag inte heller äta.
Cesarsallad - Nää.. jag vill ha riktig mat, å sen gillar jag inte dressingen.
Så då blir det alltid Texas Ribs kvar.. typ 2 gram kött kvar på benen, men ganska goda tillbehör iofs..
Nästa gång ska jag kräva att få köpa en barn Pasta bolognese istället!!
Vilka problem jag har!

Kristoffer jobbar inatt, så jag tog mig an symaskinen nu på kvällen! Äääntligen fick jag lust!
Men inte tillräckligt för att sy upp Kristoffers jeans..haha
Jag fixade ett påslakan till Bebis täcke i liggkorgen istället=)
Det var ett påslakan till spjälsäng egentligen, så jag förminskade det.

Gillar att det passar till både pojke och flicka! Såå fint!


Nu är det långfilstajm!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lill

ni ska inte ha syskonvagn eller??

2009-07-20 @ 20:42:45
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0