oturen fortsätter..


Vi fick ju en lånebil att köra runt med idag! En gammal Renault Laguna kombi..Jättekul!..tills vi skulle packa in badväskorna i bagageutrymmet. Då går inte bakluckan att stänga.. Äh tänkte jag, det kvittar, den åker ju inte upp när vi åker iaf.. Så vi åkte vidare och badade med mommo, moffa och gammalmormor vid ett jättemysigt ställe i Väsman. Vårat nya favvoställe hittills=)  Men..
När vi kom hem satt vi kvar i bilen ett bra tag och tittade på åskvädret. Ganska mysigt när man känner sig lite "safe" sådär=) Helt plötsligt smäller det till! Världens krasch! Tror ni inte att bakrutan har exploderat och är typ helt obefintlig..hahaha.. Vi skratta så vi grät.. Jag orkar inte mer!!! Aja..
Å skrutt i magen blev så rädd att h*n lade sig på tvären..stackars liten=)

Nu på kvällskvisten har jag haft sanering av köket. Rensat i alla skåp och slängt massor!
Jag är såå effektiv! Trallallala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0