Onsdag


Började dagen med en härlig glukosbelastning.. Usch. Det var iaf sista gången den här graviditeten, och värdet var bra det med. Som jag visste.
När jag kom hem tog vi en promenix upp på stan och åt lunch, sen vidare till lekparken. Där träffade Thea sin kompis Celina (från föräldragruppen) Tjejjorna hade inte riktigt tid för varandra, det var full rulle hela tiden:) Men vi mammor fick tid för liiite mammasnack iaf=)
Thea somnade som en stock i vagnen på vägen hem, så nu sitter vi här hemma som två panchisar, jag och Kristoffer.

Thea har fått dille på hallon, som växer här vid gångbanan=)
Ikväll blir det på med stövlarna och plocka en hel hink! Mmm..


Kommentarer
Postat av: sabina

Ja det är ju det :) Hur går det för er då? sover hon i egen säng nu? :) Gud snart dax för en till ju.. ni har inte alls många veckor kvar, va roligt :)

2009-07-30 @ 16:24:12
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej. Allt bra?, hur går det med magen? Dags för en fika snart tycker jag. kramar

2009-08-08 @ 13:24:11
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0