Mormors dag...


Ja.. Det finns ju ingen sådan dag, så idag ska vi ha en egen! Thea börjar få lite mommo-abstinens..
Hon springer runt och skriker MOMMO MOMMO MOMMO MOMMO MOMMO!!!!!! hela morgonen=)
Och min mormor kommer också och hälsar på idag. Det lät som om vi skulle åka och bada och det är ju inte helt fel i det här vädret!



♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥


K är iväg med bilen nu, men tydligen hade dom beställt fel delar, så det får bli en lånebil tills vidare istället. Det funkar väl de med! 

Sen tänkte jag ta någon magbild och lägga ut ikväll.. Den har precis börjat växa rejält nu efter vecka 25. Vecka 27 nu ju!
Våran älskade lilla skrutt i magen då♥ Tyvärr misstänker jag att bilderna när Thea låg i magen försvann när vår andra dator krashade. OFÖRLÅTLIGT säger jag bara!!!

Nu tar vi cykeln till mommo. Då blir Thea glad!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0