Hormonerna flööödar..

Idag var en kul dag!

Jag satt vid datorn hela förmiddagen ungefär för att få iväg min H&M-beställning, men dom hade tekniskt fel på hemsidan, så det gick ju aldrig. Under tiden jag satt där, gjorde alla andra sig iordning och det bestämdes att vi skulle ta en promenad upp på stan och handla lite mat bara. Helt plötsligt stod alla och väntade på mig som satt i pyjamas typ, så jag fick panik och sprang upp och drog på mig lite mjukiskläder. Under hela promenaden skämdes jag för att jag såg så bedrövlig ut. Jag hade inte ens borstat håret å inge smink.. Men mjukisbyxorna satt väldigt skönt över magen tyckte jag...

...När vi kom upp på stan ville Kristoffer och dom andra ta en fika på Engel, vilket inte jag tyckte var så kul eftersom jag såg så skabbig ut, men jag följde med ändå. När vi kom in där satt Matilda och hennes två siss där så vi hejade. Efter två sek frågar hon om jag har byxorna bakochfram??!! Jag ba...VA???!!! (tänkte att jag kunde ju omöjligt ha dom bak och fram, för SÅNT känner man ju liksom) Men jag tog mig en titt ändå och upptäcker att lappen sitter fram under magen och snörena bak i ryggen.. PINSAMT! Jag började skratta helt hysteriskt..haha.. Tyckte det var skitkul.
Men efter 5 sekunder händer nåt konstigt. Skrattet förvandlas till gråt och jag kunde bara inte sluta..hahahaha. Tårarna rann för fullt.. Där satt jag ensam vid ett bord (dom andra stod i kön) helt sjukt ful. Med byxorna bak och fram till råga på allt.. hahaha..  jaja.. Jag skyller på hormonerna såklart! =)

Kaggen vecka 30 (29+2)



Och min underbara lilla älskling


Kommentarer
Postat av: sabina

Guuu va mycket fint du hittade på hm! .. jag har inte vågat kika, eftersom jag har shoppingförbud.

KUL att du har en blogg den ska jag lusläsa när jag kommer hem , men nu står D och trampar bakom mig ,,, vi e på väg till Göteborg. ha de så bra! måste ta en fika..

2009-07-22 @ 08:22:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0