Helgen


I fredags kom Kristoffers syster med familj hit på en snabbvisit innan dom skulle åka vidare ner till Småland. Vi badade och bara tog det lugnt.. Hann tyvärr inte klicka några bilder ju..

lördagen var det Kalastajm för min mammas minsta bebis Sofia!
Hon är ju sååå liiiten. Hon fyllde 12. Och fick en egen laptop och en ny mobil.
När jag fyllde 12, fick jag en penna som vibrerade när man skrev, så det blev roliga mönster.
Det är nya tider nu!
Jag och Linnea är inte ett dugg avundsjuka=) Nejdå!



                       
  
               

Och Fias BÄSTA present kom från farmor! Som dagen till ära hade fixat Mojje´s autograf!



Söndagen spenderade jag och Kristoffer på Förlossningen i Falun, för att jag hade så ont längst ner i magen (vid blygdbenet) och dom misstänkte UVI, men så var inte fallet. Bebis låg med huvudet neråt och tryckte på, och det var troligtvis fogarna som spökade. Jag trodde då inte att foglossning kunde göra så förbannat ont!! Jag hade tack o lov inte öppnat mig nåt och CTG-kurvan visade att bebis mådde fint=)
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Idag "fyller" Thea 1 ½ år! Våran stora tjej!
Mommo och moffa kom förbi imorse med med jordgubbar och ett superfint förkläde som mommo hade sytt själv!


♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooohjeeaa .

Jag är värsta fotomodellen :) !

jag ska va med i toppmodel och vinna, fast jag kommmer inte dela med mej!

och det va faktist mormors gammla dator . du och linnea är SÅ avensjuka!

2009-07-06 @ 17:45:58
Postat av: Emelie

Vad söt hon är lilla Thea, hon har blivit så stor:)

Men du hitta ju dit iallafall, blev det nån vinst? själv så vann jag 170kr haha. kram

2009-07-07 @ 14:18:58
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ok ;) Ja de får bli en ny, men har inte bestämt vilken färg ännu!!

Vi måste ju som sagt planera lite inför andra barnet så den också kan ha den!

Man har ju inte råd och köpa nya vagnar hela tiden....

Men är inne på den gråa faktiskt, eller offroad, passar på både flicka och pojke!

Men som sagt sunset skulle inte heller va fel :)



ha d bra,

Föresten, hur går de med magen?? ;)



Kram

2009-07-11 @ 10:07:04
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0