Ännu mera nedräkning!


Våra dagar har i stort sett likadana ut nu när det varit så fint väder..
Vakna, frukost, iväg och bada, hem och äta, bada, hem, pyssla ute på gården, grilla å sova igen.. Plus en massa fika däremellan! Å jag har fått dille på städning och jag är såå lyckligt!
Äntligen blir det lite fräscht här hemma!

Imorgon är det exakt 3 månader kvar till BF den 3:e Oktober!
Det går så snabbt att jag får lite ångest! Vart är alla magbilder och fylla-i-böcker, som jag pysslade med så flitigt med när Thea låg i magen??! 

Just ja! Linneá var ju här igår kväll och tokade med Thea.♥





Sen chockade damen här hemma med att äta MYCKET!
Vi köpte en liten fläskfile på 500 gr för vi tänkte att det räcker ju till oss två och sen en snutt till Thea, (hon äter ju inte så mycket vanligtvis) Men efter ett tag satt vi två med bara lite potatisgratäng och sallad.. Hon slukade minst hälften iaf!
Ja det är ju bra att ungen äter;)



Tjingeling! Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kanin

Äh.. själv äter jag en hel.

2009-07-02 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0