usch för hatade Buggan...

...Som jag nu nästan älskar..  Vill köpa lite nya färger till den, men vettefasiken vilka!!?
Den har ju beige bas och off-white top, men det ser inte så kul ut:(  Krill vill ha denim bas och svart top. men jag satsar nog på en rosa top endå. Det blir skoj till sommaren! ööhh...Får väl se om skrutt tänker åka vagn då.
 Ähh.. Jag använder vagnen som accessoar oavsett..haha..nedå, men bärhjälp:-)

Idag har vi varit och simmat en timme, jag och Matilda.. Thea och Kristoffer var i äventyrsbadet (äventyrsbad...?haha) undertiden.. Senare på kvällen var vi på kalas för farfar. Trevligt!

Imorgon ska vi nog kunna hitta på nåt skoj för att fördriva dagarna... som jag väntar och väntar!!!

Kommentarer
Postat av: Lill

Vad kul å se att några läser=) hihii.. Tack så mycket..=) De ska bli skoj med en till liten..



2009-01-14 @ 09:38:52
Postat av: Amanda

Jooo...Det är skitkul, jag ser ut som en kärring=)

2009-01-14 @ 10:08:10
URL: http://amandawikstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0