två rugg ugglor...

...Det är jag och Kristoffer.. Nu sitter vi uppe för länge igen!!

Nu vaknade Thea till uppe.. Skrutt då!
Jag hann förresten lägga in en beställning på massa kläder till Thea från Villervalla.
Så sjukt fiiint!:) Randigt som jag älskar! 

Jahapp! Vad har vi fyllt ut dagen med idag då?
Vi var iväg å simmade igen..pjuuh.. Men nu börjar jag få in snitsen:)
Senare på kvällen åkte vi till Smedjebacken med micke å Matilda
och spelade innebandy, men jag var ju då barnvakt åt mitt eget barn, så jag slapp..;p
Kristoffer har legat utslagen på soffan sen dess--- inga kommentarer.

När vi kom hem efter det, kom mormor och moster Sofia hit och myste med skruttan.
Så hann jag lägga i ett par slingor i hennes hår och jag fick i färg i mitt..
Nice bajs. Fortfarande tråkmörkbrunt.. Men till sommaren blir det ljusare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0