Thea och Tage.

Oj vad jag är seg på att uppdatera.. Thea har ju fyllt ett år och jag har inte skrivit nått!! jag laddar upp lite bilder och skriver om kalaset sen..
Idag har jag och tjejorna varit till borlänge.. å det var väldigt skönt att få komma ut och umgås lite. Karin, Matilda, Helena och jag. Nice bajs. Men jag tror dom hade lite skavsår i örona nu ikväll efter allt mitt snack och dom är ju måttligt intresserade också.. haha... Dom har inge barn i huvudet dom inte! ;P

Jag köpte lite saker fastän jag inte skulle, men då är det ju som vanligt, så de är lugnt!
Två klänningar, en i beige och en i kornblå. Ett par glansiga leggings, och en långärmad tunika.
Nu i veckan kommer min beställning från H&M oxå, så kristoffer blir nog galen när han ser hur mycket jag verkligen har  beställt haha...
Kom på också hur fjortis min klädstil är också efter att ha sett alla tuffa turkborlängbrudar. Hääärligt! Ähh.. Me like it!

Nu ska vi mysa och producera. Imorgon ska vi ta en lång promenad, så jag hoppas det inte blir så kallt!
Förresten drömde Linnea att vi fick en bebis som skulle hette Tage. Kanske ska anamma det om vi får en pojke nån gång. Bara han får en kusin som heter Åke.
Nu vet du det!


Kommentarer
Postat av: Moster Linnéa

Haha, thea kommer inte få én kusin på bra länge^^

2009-02-06 @ 00:05:00
Postat av: Kanin

Thea och Tage... Satsa på det!

2009-02-25 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0