seeg

Jag är fortfarande seg, mår illa och är förkyld.. Men snart ska jag ta nya tag och simma lite igen..

Igår åkte vi till mormor och morfar i Vansbro, på en liten snabbvisit! Vi var i badhuset där som är mycket, mycket mysigare och fräschare än här i Ludvika. Sen tog vi en liten fika och så åkte vi hem.

Idag ska vi tydligen äta lunch på Milano med Linnea.. Vilket matvrak hom är alltså!!!
Jaa.. oj vad mycket matsnack de blev;)
Nee om man skulle hoppa in i duschen då!!


 
Slänger in en bild på ett par svullon på donken...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå!! OMG!! =)=)

2009-02-12 @ 19:18:07
URL: http://amandawikstrom.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Alltså jag mår fortfarande illa sen pizzan.. jag ska börja med GI.. Jag spyr annars, alltså min mage mår inte bra... måste bajsa...nu

2009-02-12 @ 19:54:06
Postat av: Linnéa

Alltså jag mår fortfarande illa sen pizza. Jag ska börja med GI.. Fy fan, min mage... jag mpste bajsa... nu

2009-02-12 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0