Det luktar bulle...

Det luktar väldigt mycket bulle nu efter att vi bakade, jag och Linnea. Å jag rapar jäst...usch!

Thea har äntligen somnat och det gick mycket bättre än igår. Tack å lov!! Hon fick hostmedicin när vi var upp på lasarettet tidigare idag. Ett blodprov blev det också..min lilla stumpa:/
Men alltså, vilken chock att vara uppe med en unge som bara gallskriker!!
Jag var tvungen att gå ut ur rummet och räkna till tio för att inte koka över:(

Imorgon tänkte vi ju gå till församlingsgården, men vi får skippa det så vi inte smittar några andra.

Dagens vill ha: En liten bebis med pickande hjärta:)
Dagens klädsel: Mjukisbyxor o krilles t-shirt. Skamligt fult.
Dagens smink: Osminkad
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens händelse: Var upp på lasarettet med skruttan:(
Dagens låt: The Killers- Human?!
Dagens planer: Zzzova..
Dagens saknad: Pengar
Dagens dummaste: Att jag lånade Kristoffers kalsonger. Det var INTE skönt.
Dagens drog: Smågodis 
Dagens roligaste: Thea´s framtänder.. Hihi.. Ser så söt ut när hon flinar:)
Dagens köp: Köttfärs, gurka, avocado, smågodis och coca-cola. (Ja, vi åt tacos igen)
Dagens dryck: Hostmedicin, om det räknas...
Dagens läsning:  Telefonkatalogen
Dagens humör: Ovanligt bra
Dagens ord: Mamamamamamamama
Dagens ont: Tjejmagen, som det så fint kallas


Kommentarer
Postat av: moster linnea

vad ni är söta:)

2009-02-05 @ 23:58:07
Postat av: Linnéa

haha, förresten. Dagens dummaste, hade du inte kunnat lista ut det själv?

2009-02-06 @ 00:08:24
Postat av: Anonym

vadå?? Du var dagens dummaste??!;)

2009-02-06 @ 09:50:04
Postat av: Amanda

Hallå,gå in på min blogg...Du finns med på kort.Du finns även med på kort på facebook =)

Bajs Bajs

2009-02-10 @ 11:30:15
URL: http://amandawikstrom.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej där, vilken fin bild=)

Kommer ni o hälsar på mig någon dag o fikar lite eller? och dra med er emelie då!=) kram

2009-02-18 @ 18:07:31
URL: http://petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0