Vill ha vår nu...

Klippningen blev toppenbra! Äntligen har jag hittat en "egen" frisör som jag trivs med.
Emma på Berts. Hon klipper verkligen noggrant och plattar ordentligt:)
Både Majken och Thea sov under tiden jag var där så det var inga problem alls!

Tog ett varv inne på Lindex efteråt.
Dom hade fått så mycket fint! Jättehärliga vårfärger ju.. Jag som älskar aprikos/korall färg...

Till mamsen...

.. och en jättefin tunika till våran hästtjej Thea!

Dock så köpte jag inget just nu.. Jag hoppas på att Tomten kanske hinner före:)?? 

Kristoffer och Totte står UTE nu och fixar med någon ventil av nåt slag till bilen.. Dom går inte att få kontakt med överhuvudtaget! Karin! Kom och hjälp mej!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0