undra sa flundra

Ska vi sälja våran stationära dator och ta bort databordet och den fula bänken i vardagsrummet och köpa en till bokhylla och en skön fåtölj ist kanske?..Det ser fördjävligt ut nu.
Det är jobbigt att vara hemmafru och ha så mycket tid till att fundera på såna saker haha..

Nu ska vi klä på oss och gå ut och åka pulka i alla backarna här! Jag tar storstädningen på eftermiddagen ist. Då det har blivit lagomt mörkt sådär...:)

Linnea och Fia! Vi saknar er! Det har varit alldeles för tomt vid matbordet nu på ett tag..hihi..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi, jag kommer efter klockan 7 när jag jobbat klart. då vill jag ha fika! och så färgar vi mitt hår

2009-12-16 @ 13:51:12
Postat av: Anonym

och jag kommer efter ridningen!

då ska vi åka pool!

2009-12-16 @ 15:27:15
Postat av: e

vi hämtar plastskivan vettja! då jäklar blire åka!=D

2009-12-16 @ 17:19:24
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Emelie

va är de för dator?

Om ni ska sälja den kan ni väl tänka på oss?

Vi är ute efter en.. Kanske kan skicka en bild till min mejl?

[email protected]



2009-12-16 @ 19:58:11
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0