på torsdag...

... Sticker vi till Sälen i vår nya pärla:)
Haha..Kristoffer kommer ångra sig när han ser hur mycket jag kan packa med mig nu.

Nu är vi en riktig svennefamilj. Två barn, villa, morgontidningen OCH kombi. Eller förresten! Vi har ju ingen hund..



Om en halvtimme kommer Linnea hem från Stockholm med vagnen!
Med alla dom trevliga nyheterna står jag ut med att vara sjuk!
Men de e klart, allt kunde ju inte vara perfekt.
Så datorn brann upp eller nåt, tidigare idag. Blev helt mörk. Aja.. 
Delar är beställda så vi får nog ordning på den också. 

godnatt!


Kommentarer
Postat av: STORA MOSTER LINNÈA

då kanske jag får plats att åka med er hem på lördag då? eller att åka med er dit? då får ni trängas med mig som tack för att jag tränges med eran vagn

2009-12-01 @ 23:24:28
Postat av: MULLMOSTER

http://www.skistar.com/salen/svenska/skidakning/snobloggen/index.app



Kolla in, det ser inte helt värdelöst ut. Iof så spelar det ju inte er någon roll

2009-12-01 @ 23:25:28
Postat av: E

Klart du ska åka med oss! Jag laddar bilen med massa braig musik:-D Ska du med upp imorgon fm alltså?

2009-12-02 @ 09:25:23
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Jeja

Jätte tjusig bil, nu kommer ni rymmas ordentligt. Ha så kul i sälen.

2009-12-02 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0