Nu kan jag lägga mig med gott samvete.

Jo! För att först: Hjälpte jag en tant över vägen med rullatorn, jag bar den över alla snödrivor! (som om det inte räckte med att jag själv sköt på dubbelvagnen med ungar och matkassar och släpade bobben efter mig)..

Och sen: Har jag och K fixat en träff (eller "dejt"..hehe) åt min kära syster Linnea! Världens kap alltså! Nu jäklar måste det ju klicka oxå! Hon behöver träffa en man och slita sig från mammsen och pappsen..:)

eehh.. ja. Och dessutom hämtade jag Kristoffer efter jobbet, och ringde och erbjöd mig komma med mat till jobbet! Vilken tjej han har alltså. Jag är verkligen nöjd med dagens insatser..haha

Imorgon laddar jag för badhuset och så ska jag måla klart vardagsrumsbordet (vitt såklart!) och fotoramarna. Sen ska jag upp på färghuset och köpa 2 tapetrullar till den ena väggen i vardagsrummet. Jag har helt sjukt mycket energi och inspiration nu och jag bara njuuuter..

Nu ska vi gå upp och sova. Majken har varit vaken sen kl 16 idag. Skruttan då.. Hon har någon knepig tillväxtperiod tror jag. 
Tack o Godnatt!


Kommentarer
Postat av: linnéa

haha vad ni är elaka

2009-12-30 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0