Man vet att man är systrar när...

Jag stötte på syster Linneá på stan idag...



-Å nej, vi klädde inte på oss tillsammans imorse:)
Men båda har svart kjol, strumpbyxor, kofta, stövlar och exakt likadan sjal. håret är slarvigt uppsatt och varsin röd jacka på det. Tur att vi inte har lika kroppsform iaf!;)

Vi har varit på föräldragruppen idag! Massor av trevliga mammor o pappor vi kände igen. Men jag skippade att väga miniskrutt, för hon somnade så skönt och Thea var hungrig. Kul förresten att Elis och Lilly var med i våran grupp ist så Thea och han kan leka ihop. De skiljer ju bara några dagar mellan dom och några dagar mellan Majken och Lilly. Det har vi prickat in bra;)
Nästa gång blir iaf 8 jan.

Nu ska vi titta på Molly Mus dvd. Pappsen har åkt iväg på julbord med jobbet. Kul för han då.. Jag vill OXÅ ju!!:(
Men vi ska roa oss med att garnera pepparkakshuset.
Tjing!






Kommentarer
Postat av: minimosterfastfet

haah jag tycker det är komiskt alltså:P

2009-12-09 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0