julgodis

Kom nyss hem från en traditionell lördagsvända på stan med lunch på China Town, så nu luktar man kines igen..

Nu ska Linnea och Fia göra massa julgodis. Jag ska bara provsmaka, har ingen lust alls att baka å greja.. 

Majken blir iaf 10 veckor idag! Min stora lilla tjej. Benen sprattlar som tusan när hon får ligga nakenfis på skötbordet och så jollrar hon så sött när man pratar med henne. Det bästa hon vet är när jag och Thea leker "nu kommer masken" och kittlar henne på magen. Och så är hon ju en hejare på att äta oxå! Fast nu kan jag iaf lägga ifrån mig henne i babysittern eller på golvet utan att hon börjar vråla och vill snutta:) Det fick jag inte nyss.

Thea fick sin andra dos vaccin igår förmiddag. Hon härjade runt som vanligt med mostrarna fram till 20 igår kväll sen slog febern till rejält. Hon blev alldeles kokhet på bara en timme och började yra å "vimlade" med ögonen.. Riktigt läskigt. Jag blev lite ställd för hon har ju inte varit mycket sjuk alls sen hon föddes.. Hursomhels fick hon en alvedon och imorse hade hon 37,9 och har varit pigg hela dagen..

jaja.. nu är lillstumpan hungrig!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0