Jag vill tacka alla jag känner (nästan)

Fick nyss vagnen av Linnea som verkade måttligt road över att ha fått släpat med den på tåget från Stockholm. Men vad gör hon inte för sin älskade syster;) Tacktack! Och tack till faster Eva oxå:) Och sist men inte minst min underbara K♥ Det är många inblandade i mina vagnaffärer:)
Jag har kikat på alla delar nu, det var ju så mycket saker att förstå sig på. Hursomhelst. Ni har hört den förut. Jag är jättenöjd! haha..
Majken somnade för natten direkt vi la henne i liggdelen och Thea ville mer än gärna provsitta. Kristoffer ska bara smörja hjulen och imorgon hoppas jag på att vi känner oss lite piggare så vi kan gå ut på en promenad. Tyckte jag såg en sol på morgondagens väderprognos nyss..

Klockan är över 23 och Thea är fortfarande vaken! Skamligt! Men hon har sovit en sväng nyss. Hon hade sån hosta att hon vaknade och kunde inte somna om.. Får se om det går bättre efter en nattmacka och lite hostmeducin då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0