Jul i Huvudet

Båda barnen sover middag samtidigt nu! Vilken tajming!  

Fikat igår med Karin och Totte var trevligt som vanligt.. Efter de åkte vi upp på Rusta en sväng och köpte..hmm. En sån där stor papperssäck att lägga julklappar i. Vi beställde Theas julklappar på AnnaPanna-LingonKanna i Smedjebacken förra veckan. En gunghäst och ett Pippi Långstrumps-hus med Pippi, kompisarna och Lilla Gubben. Stackaren fyller ju 2 år i januari, bara 13 dar efter julafton! Men vi har lovat att ALDRIG ge henne mindre julklappar för de..;) Vi har ingen aning om vad Majken ska få, hittade bara en liten klassisk brio-bjällra och en Hello-Kitty snuttis. Det måste ju bli någorlunda rättvist:)

Karin hade mest julgran i huvudet igår, så då blev ju jag också sugen att köpa en å klä en. Men i år är de plastgran som gäller! Förra året välte Thea vår äkta gran ett x antal ggr. Och jag minns att jag hittade barr i april ungefär.. haha..

Idag vill jag göra allt på samma gång! Bada i badhuset, storhandla, färga håret, baka och lägga ut flera saker på Tradera. Men lika bra att inse att jag kommer nog hinna max 2 av alla punkter:)

Thea njöt som vanligt av all uppmärksamhet hon fick av K och T igår.


... Att jag ALDRIG lär mig GÖMMA pennorna ordentligt och lägga på en waxduk!!!
(Hon skämdes som en liten hund när jag kom ner..hahaha)

 

Kommentarer
Postat av: linnea

MaskerochLyktormm_23962876.htm?ca=6&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/dalarna/AfrikanskaMaskerochLyktormm_23962876.htm?ca=6&w=1

2009-12-07 @ 21:20:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0