dag nummer 364/365

H&M´s vårkatalog kom ju idag!
Katastof för min plånbok, men i år ska jag nog låta bli att panikshoppa massor på en gång
och vänta tills lite längre in på våren för då dyker det alltid upp mera och snyggare nytt
 och då kommer ångesten smygande... Nog om det!

Idag har vi inte fått så mycket gjort.. Handlat lite inför dopet och städat. Fikat med Eva och träffat systrarna. K har jobbat.

Jag måste lära mig baka cupcakes till dopet!!
Jag har varken bakat eller smakat såna tidigare! Blir dom ens goda, eller bara fina?! hmm..
Någon som har något tips??



Jag avslutar med några bilder på mina ♥
Thea måste göra precis som lillasyster:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0