Vintergatan 723u

     

     
 
 

Ja nu ska vi snart gå och lägga oss! 
Idag har vi mest suttit i bilen hela dagen.
Kristoffer började med att hämta nya bilen imorse, vilken skillnad alltså! Båda att köra och allt utrymme.. Men jag saknar våran lilla moMMO-bil lite grann ändå.. Tills man har vant sig med alla spakar och knappar iaf!

Vi tog vägen över Borlänge, där vi gick in ock åt på MAX. Då kommer Linneá på att hon hade tappat sin mobil någonstans. Troligtvis på en liten parkeringsficka vi stannade vid, en liten bit bortanför Persbo. Så hon skulle absolut åka tillbaka och titta. Sagt och gjort. Hon och K åkte hela vägen tillbaka för att titta, medan jag gick med tjejorna på Kupolen. Där låg väl ingen telefon!!! Åh va matt jag blev! Jag fick iaf tag på ett par fina mysplyschtröjor till Thea och Majken från POP och extra reflexer till barnvagnen.

Kl 18 kom vi fram till stugan i Lindvallen. Mamma hade gjort mumsig tacos, sen skyndade sig Thea, mostrarna och K ut i snön och härjade. Efter det var vi tvugna att testa bastun.. och obligatorisk "utochrullasignakenisnön". Hahaha.. Kristoffer tog det väldigt seriöst och låg å vred och vände sig som en jäkla ål;) Nu har vi myst framför Tv:n ett tag och ska snart sova.. Thea har lite svårt att varva ner:) Det märks verkligen på henne att hon tycker att det är mysigt att vara här allihopa.  

Imorgon ska Kristoffer upp i backen på ett par slalom för första gången.. Han är ingen äkta norrlänning;) Det ska bli kul att se iaf:) 

Godnatt!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0