27 december

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag!
Vi har firat jul och handlat på mellandagsrean som dom flesta andra..
Kul jul! Bokstavligen:)

Nu sitter vi och tittar på "Underbar och älskad av alla"..
Den var ju ganska dålig, men vi har lite ensamt vuxenmys iaf, det uppskattas♥
Lite bilder på mina fina från julafton kanske piggar upp! 
 
Thea har öppnat sin första julklapp på julaftons morgon!
"Hiii-hiiii" som hon kallar gunghästen för. Hon älskar att det är riktiga stigbyglar(heter det så?) och sadel på den:)
 

...Vidare hem till mostrarna och väcka dom sen grötfrukost..



Majken och pappsen..
 

Årets fulaste gran stod fam Persson för!
Helt gles och djävlig..Som vi har skrattat åt den..haha..



Thea var nyfiken på julklapparna..


..Sen var det dax att snygga till sig lite..




...innan maten..


..och läskiga tomten..
Thea sprang och gömde sig när tomten kom.
Sen när hon såg att han hade gått, gick det bra att komma fram och ropa hejdå..Något kaxig..haha..



Så många fina julklappar fick vi! Hela familjen!
Tack för allt!




Nu längtar jag efter en "vanlig" måndag. Jag är helt dagvild!
Men det börjar ju om igen snart vid nyår!
Sen fyller Thea år!! Bara 10 dagar kvar nu, sen blir stora tjejen 2 år:)
Och så får vi inte glömma Majkens dop den 9 också! Hujedamig va mycket kalasande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0