tidsfördriv

Nu sitter jag framför tvn med Majken i famnen och kikar på massa barnkläder på nätet..
Kan inte alla butiker släppa vårnyheterna nu! Vi skippar den hetsiga mellandagsrean va?!
Jag är trött på ryschpyschjul&nyårs-klänningar och volanger a lá Lindex.
PO.P hade iaf väääldigt fina färger på sina windfleecejackor i vår!

 
(bild lånad från polarnopyret.se)

Thea har en sån lila i stl 80, som jag köpte förra året, men den kommer nog sitta prima på Majken i höst tror jag! 
(Perfekt att ha två tjejer i nära ålder som kan ärva, kläderna hinner ju inte bli omoderna heller;)


Idag har vi inte gjort så mycket.. Kristoffer gjorde en grovstädning av badrummet, rensade avloppet o handfatet och sånt snusk.. Tack för att jag slipper! Det är hans "städområde".
Sen en fika med Eva på stan och Thea blev lite mommosjuk efter det, så vi var där ett tag på eftermiddagen.

Nu längtar jag efter min K som gick på ett 14 h pass kl 18 ikväll! Jag tog bilen idag, så jag tänkte försöka vara snäll och hämta honom imorgonbitti, men jag har en känsla av att det blir krångligt att komma iväg så tidigt..hmm..  Hjälp vilken otäck ICA-reklam som visas nu förresten!! Huua..
Goodnajt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0