morgonmys

Sitter i soffan nu med ztv hitmix på tvn så kom det en bra låt jag tyckte jag kände igen.. Men tydligen inte..den var nog bara väldigt lik den andra "en sång för alla dom" hmm.. Petter Ison Fille & Mogge - För alla dom.

Våran dator gick ju sönder igår och jag hade hunnit blivit sur över att vara datorlös tills på måndag, när jag kom på imorse att vi har ju en laptop (lånad på obestämd tid:) som bara ligger i garderoben. Perfa!

Solen skiner in i vardagsrummet och blottar en massa damm! Shit! hur har jag kunnat missa allt det när jag städade?!:-O

Thea hade beslutsångest vilken adventskalender hon skulle börja öppna imorse. Hon fick en sån fin HelloKitty kalender av mormor! Jag fick en jag med:) Men Thea la beslag på den oxå..jäkla unge;)



Åh typiskt! Hanna undrade om vi ville träffas och fika, men vi är ju småsjuka fortfarande. Vi är ju så nyfikna på att få se lilla underverket och höra om hon fått något namn ännu:)

Tog ett kort på bägge tjejerna i går. Det kommer nog inte stå på förrens dom ser ut att vara lika gamla nästan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0