Lördag

Nu var det längesen jag uppdaterade igen.
Thea sover nu och K är på jobbet. Sista natten! Det ska bli så skön att få somna tillsammans imorgon kväll! Eller... jag menar, att få somna på soffan runt 21- tiden och bli väckt av K som har tittat på typ 3 filmer och länsat kakskåpet helt själv=) Jepp! Han har börjat laddat inför bebisens nedkomst. Han håller inte igen med fikat längre och han har börjat "boa" lite smått..haha..
Vi går in i vecka 33 imorgon och jag börjar bli lite stressad faktiskt=) Jag har börjat tänka på vad lyxigt jag har det som lägger Thea vid 7-8 på kvällen och sen kan sätta mig vid datorn flera timmar i sträck..haha. Så funkar det ju inte riktigt när man har en pyttig bebis som ska ammas=) Thea hängde mest vid tuttarna hela dagen. Och natten. Fram tills hon var ett år ungefär. Då började man känna sig lite friare=) Nu har hon blivit tuttfrälst igen:/ Stackars liten Thea som får dela med sig av "sina" älskade tuttar! (Mycket tuttprat blev det!)

Thea har sagt ett till ord idag förresten! Hon var färdigduschad och stod i badkaret och huttrade. NANUUUU! NANUUUU! vrålade hon...Jag tolkar det som att hon ville ha en handduk!=)

Nej! Nu ska jag beställa fler foton! Jag har framkallat foton från det att Thea föddes tills ettårsdagen. Och det fyller upp 5 stycken album med 200 kort i varje.. Alltså 1000 bilder, och då har jag ändå valt ut de bästa korten.
Den utgiften tänkte man inte på när man planerade att skaffa barn liksom...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. Vad roligt att allt går bra. Var det inte oktober? Det är bara bra med oss också. Men hur ser veckan ut kanske torsdag, fredag? kramar

2009-08-11 @ 09:27:38
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0