Tisdag


46 dagar kvar till BF och jag har redan halsbränna dygnet runt och helt sjukt ont i höfterna efter en natts sömn! Hur ska det här sluta..haha. Dessutom vaknade jag imorse av ett hemskt sendrag i ena vaden, men den här gången lyckades jag vinkla foten "rätt" så jag slapp väcka både Thea och Kristoffer.. Ajajaj..

Igår var vi iväg på UL i Falun och fick se våran minsta lilla skatt igen! Så härligt lugn och harmonisk man blir när man ser sin lilla älskling på skärmen!! H*n låg exakt på mitten av viktkurvan och allt såg fint ut. Åh vad vi längtar efter dig!
När vi satt där tänkte jag att det känns skumt att jag ska föda barn snart igen. Om 6-7 veckor liksom. Jag har inte riktigt hunnit med tiden, fastän jag räknar ned dagarna, sakta men säkert.. Men jag hinner väl ändra mig såklart=)

Nu vaknade Thea och Krille på övervåningen. Och nu hörde jag en nysning... Skruttan blev pangförkyld igår på förmiddagen och snoret bara rinner, men sist vi var sjuka var i början av maj, så det är väl inte mer än rätt att vi blir det nu.
 
Å hon fick med sig pappsen ner i plurret igår kväll! Så skönt att bada när man är snorig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0