21 bast

39 dagar kvar till BF. Det låter ju inte alls långt..

Igår fyllde jag år! Tack så mycket för alla fina presenter! Jag är vuxen nu på riktigt förresten! Kom på det på kvällen när jag funderade på allt jag hade fått..haha.. Bl.a ett superfint staket, en såssnipa till vår snitsiga servis. (Ja vi samlar på en sån också=) En jättekastrull och prenumeration på NLT bl.a=)
Det blir sjukt mycket vuxenpoäng de där!


Var nyss in på FK och kikade.. Hade visst 137 st föräldrapenningdagar kvar av 480! Det var värst vad vi hade snålat.. Är det meningen att dom ska ta slut helt nu snart eller ska man spara??!! Jag fattar ingenting?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!! kramar

2009-08-25 @ 17:48:22
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/
Postat av: sabina

SHIT!!! va du måste handla på HM. hihi jag fick panik när jag fick se min summa över året. men det var ju "bara" ca 1000:- i månaden , säg det inte till min sambo;)

Kuligt med era magbilder!!

Nästa vecka kanske vi kan ta en fika? då har det lugnat ner sig med jobb och jag har startat igång studierna...

Kram kram

2009-08-26 @ 18:17:52
Postat av: sabina

Grattis föressten! :P

2009-08-26 @ 18:18:47
Postat av: Kanin

Gud, så vuxligt

2009-08-29 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0