Tisdag

Vi kom nyss hem från badhuset.. Thea tycker det är så kul! Men vi skippade äventyrsbadet och nöjde oss med att bada i mellanbassängen och babypoolen.. Det är halva badpriset nu under sommaren dessutom! Perfekt också för oss som bara är i plurret en timme på sin höjd.
Nu ligger Thea å Kristoffer och sover middag på soffan och jag ska försöka fixa iordning håret! Jag la i en färg igår kväll eftersom min kära syster sa att jag såg förjävlig ut. Då skulle hon ha sett mig nu...haha.. Som tur är åkte hon iväg till Montenegro?! imorse så jag hinner göra nåt åt helvetet innan hon kommer hem. Det är riktigt klimakterierött, med lite drag åt det lila hållet. Jaja..
Jag hörde nåt tissel om en fika nu på eftermiddagen med Kanin, men Thea sover ju och jag törs inte visa mig ute och dessutom har jag en djävulsk halsbränna, så jag avstår! Men det hade varit kul!
Och vi har ingen bil den här veckan. Knappt några kanaler på TVn heller. Fan va skönt de hade varit och levt såntdär Amishliv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0