sista augusti


Theaskrutt tog en sovmogon till 10 idag! Det tackar jag för, då vi har kommit i säng alldeles för sent de två senaste kvällarna..Nu har vi nyss ätit lite frukost. Thea har en ny frukostfavorit. Yoghurtsmoothie med hallon, blåbär och banan. Nyttigt och bra=) Att hon bara slickar av smöret på smörgåsarna jämt struntar jag i då=) 

Vi ska iväg och handla lite mat nu medan Kristoffer sover vidare. Får se hur bra det går, hon vägrar ju sitta i kundvagnen.. Jag brukar vara heeelt slut efter en storhandling med Thea ensam..haha.

Igår hade vi en heldag ute i skogen vid biskopsnäset. Mamma pappa och Linnea var funktionärer på lilla finnmarksturen så då följde vi med! Thea strövade runt i skogen.. Hon njuter verkligen när hon får gå runt som hon vill och äta blåbär direkt från buskarna=)   



Och igår gick vi in i vecka 36! Jag måste packa iordning en BB-väska snart ju! Fattas massor av saker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0