shoppingtajm

Nu var det dax för lite höstnytt igen!
För den som är intresserad kom jag hem med det här...

Jag gjorde världens kap! Adidasskorna till mig för 400:- ist för 700:-! Och nya stövlar med alldeles lagom klack.
Thea fick vinterkängor från Ecco...(i pojkfärgen grön/svart såklart=) Det sved i plånkan, men då vet man att hon är varm och torr om fötterna hela vintern iaf. Dessutom är dom väldigt "nätta" i modellen, så det är lätt för henne att gå i dom i vinter!

    

    

              

Annars har vi bara tagit det lugnt idag.. Det var nått "kommunal" jippo eller nåt i stadsparken idag, så vi var förbi där en sväng. Theaskruttan fick testa på att rida på en liten ponny för första gången idag! Hon såg så stolt ut när hon satt på hästen med både hjälm och väst på sig=) Hon blir säkert en riktig hästtjej varesej vi vill eller inte, hon vill väl vara lika som lillmoster såklart=) hihi...
Efter det spelade vi en runda minigolf. Spöstraff till Kristoffer som vann stooort över mig och Sofia!!!
Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Lill

Åå, jätte fina skor..!! Var har du köpt det:)???? Vuxenskorna alltså??? ;)

2009-08-23 @ 00:13:33
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag va bäst på minigolfen!

2009-08-23 @ 17:54:05
Postat av: Nathalie

Måste bara fråga om ecco skorna till barn är små eller stora i storleken.Min son har 22 men de ser så små ut som om han skulle bhöva 23 i dem. Tacksam för svar:) //nathalie

2009-08-31 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0