MVC

Kom hem från Mvc nyss och allt såg fint ut även denna vecka! 20/8 Tog inget stick i fingret och inget urinprov. Det blir väl nästa gång istället... v. 33+4. Bltr 130/80. Vikt + 5,6 kg. Sf-mått 34. Fick inga fosterljud för bebis blev helt vild när jag la mig på rygg, och började snurra runt flera varv så BM hann inte med och lyssna.. haha..
Ska iaf dit 1 september igen. Nu börjar besöken bli tätare.. 

Nu ska vi ta en promenad upp på stan och handla lite mat och in en sväng på apoteket.. Vi måste få lite luft fast vi är snoriga känner jag!
Och jag ska baka en blåbärssmulpaj ikväll... Det var Thea som ville ha det sa hon!!!! (Nä okej då. Det var jag som blev jättesugen..)

(Och till Linnea! Mr Apiii är back on track! Han låg ute i garaget hela natten och sniffade den härliga garagedoften=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0