Kalasdag

Det blev varken bio eller seans igår kväll.. Vi var ute och flängde hela dagen och kvällen. I minsta detalj gjorde vi detta!

Lunch på stan. In på bilioteket och låna några böcker till Thea. Hem. Thea sov lång middag. Sen hoppade vi upp på cyklarna och drog iväg till MM och skulle hyra film, men först var vi in på bion och köpte biopopcorn. Det blir ju inte lika stämning med hemmapoppade;)  På vägen dit hälsade vi på Roger och Kerstin. När vi kom fram till MM var popcornen nästan slut..=) Thea satt i cykelsitsen och mumsade konstant hela vägen... Vi hyrde film sen vände vi hemåt igen. Vi stannade till och åt kvällsmat på Toffes, sen vidare till Minigolfen och spelade en vända. Thea fick en egen miniklubba och boll=) Hon tyckte det var jättekul! Och det var inga problem att ha henne med heller! Skönt att det är staket runt om banorna iaf, annars hade det blivit ett jäkla springande! Efter det cyklade vi upp på Hammarbacken och hälsade på där! Phjuu! Till slut åkte vi hem och Thea somnade. Jag och kristoffer (eller bara jag) kollade på "Vi hade iaf tur med vädret 2"..Vilken värdelös film! K masserade mina fötter istället! Det var välbehövligt!



Och Kristoffers lyckodagar fortsätter:/... Idag kom avin att han kan hämta ut sin nya telefon.. iPhone blablablablabla.. Jag är trött på den innan han ens har hämtat hem den..haha.
När ska jag få nån kul pryl att glädjas åt?!??!?!?

Kommentarer
Postat av: hihi

snart får du din bebis!

2009-08-14 @ 15:32:05
Postat av: Anonym

du har ju dina vagnar ;)

2009-08-14 @ 18:22:20
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0