Mr Apiiiii.. Var ääääär duuuu????

Nu är alla i familjen förkylda samtidigt. Kul jul. Jag vaknade med världens halsont, men jag är inte så snorig. ÄN.

Och igår kom min älskade H&M-guldbonus i form av 600 pix i checkar! Plus ett såntdär erbjudande att om man handlar för 300:- får man 50:- rabatt och om man handlar för 600:- får man 100:- rabatt osv... Det måste betyda att jag kan handla för 700:- för mina checkar??! =) Jag ska försöka att bara handla till mig.. men det blir svårt. Det är ju mycket roligare att handla små söta barnkläder ju!

På eftermiddagen ska jag till MVC. Det ska bli spännande, men resten av klanen får stanna hemma så vi inte smittar ner folk.

Å Linneá kom hem från de där konstiga landet igår.. Jag har fortfarande inte fattat vart hon har varit. Ena stunder säger hon att hon har varit i Montenegro och andra i Serbien?! Är det samma sak liksom? Hursomhelst hade hon med sig en jätte gullig apa till Thea, Mr Apii, men han är spårlöst försvunnen! Måste kika i bilen igen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nääh?! Den kan bara inte vara borta..

2009-08-20 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0