yeah!!

Igår och idag har vi sett dom första puffarna utanpå magen=) Det är så härligt!

Idag har vi varit i Borlänge.. Vi tänkte först åka till Västerås, men det var så konstiga öppettider idag=/
De får bli en annan dag!!
Vi fick med oss en massa grejjer hem!

Dom här byxorna..

Ett linne till Thea..

Ett par till byxor till mig fast svarta..


Sen fick Thea ett par vita tights, en tröja med en hund på, och ett brunt linne..
Jag hittade även ett par leggings, ett leopardmönstrat linne och ett par beiga linnebyxor och ett par svarta tygskor!
Kristoffer fick...hmm.. Ingenting.. =(

Sen är jag rädd för att en UJ duo inte går in i våran bil.. Men det ska jag forska mer i=) hehe..
Kristoffer blev glad och trodde jag skulle gå med på en billig plastig Carena, men det är nog ingen risk!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

nu ljuger du allt, kristoffer fick ju faktiskt duschcreme och mat.

2009-05-01 @ 10:20:06
Postat av: jag

ja han var ju inte värd mycket mer..hehe

2009-05-01 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0