vacker dag idag!

Vi kom precis hem från Willys och har storhandlat som sjutton! 
Vi tänkte att om vi åkte vid lunch så är de väl inte så många andra där, men så tänkte visst alla andra me..=)
Iofs.. Det är ju både löning och fredag..

Vi var upp en sväng på biblioteket också och lånade några fler böcker till Thea.
Vilket jävla ställe!!! Jag får rysningar innan jag ens kommer in..
Kanske har med hemska skolminnen från barndomen att göra.. Gillar INTE böcker till mig själv! Usch!

Idag är jag negativ, men det ska nog gå över efter lite hemlagat mos (SÅKLART!) och ungsfalukorv!
Dessutom är jag så förstoppad att jag kräktes två gånger igår.. Inte illa att det dröjde 18 veckor i graviditeten innan jag skulle spy..haha
-----------------------------------------------------------------------

Såhär ledsen kan jag bli om mamma säger åt mig att inte kasta iväg min yoghurt! =(



Stackars krake! Men jag kan meddela att det gick över ganska snabbt..=)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha emn stackars lilla thea

2009-04-27 @ 14:27:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0