torsdag

Kristoffer jobbar och Thea sover nu..♥
Och jag är ensam...(eller nää.. Jag har ju lilla ärtan i magen som lever om=)♥

Idag har vi ätit kycklingfile! JA! jag vågade!!
Thea tyckte bäst om currysåsen som hon slevade i sig!
 
Vi har ju varit på Cirkus idag måste jag ju berätta.. Jag, Thea och mormor/gammelmormor..
260 spänn för inträde för mig och Thea.
35 kronor för en ytterst liten strut med popcorn. Hälften tappade vi iofs ut.
Till sist.
En liten liten festis. 15:-
Valuta för pengarna?? njaa.... Jag har lite ångest. Men Thea tyckte det var jättekul=)
Tills popcornen tog slut efter en kvart.
Haha.. Tänk vad mycke onödiga saker man kommer hinna göra innan barnen blir stora!

Vecka 17 imorgon och -7 kg.. Oj vad jag lämnar ut mig själv..haha..

Nu ska jag äta lite fil!
Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0