sovmorgon!

Thea sov inte riktigt så bra som jag hoppats men det gör inget.. 
När kristoffer kom hem kl 6 imorse tog han med sig Thea ner så fick jag sova vidare.. Till 10 råkade det visst bli! 
Nu fattar jag vad jag har honom till..hehe=)

Thea skriker MOMMO!! titt som tätt så vi ska bara klä på oss och gå dit och busa..
Jag ska bråka lite med Linnea och Fia.. Vi brukar hålla på tills någon av oss nästan gråter..
Sen är allt som vanligt igen..haha..
Ja som i vintras, när vi retade Fia för att hon är plattfot..
Hon ville ha nya skidor, men vi tyckte att det behövs ju inte! Hon kan åka direkt på fötterna..hahahaha...
Det  var ju inte lika kul när jag veckan efter skulle ha ett par riktiga promenadskor och gubben säger att jag OCKSÅ är plattfot!!! Hahaha..
Skönt att jag har syskon=) Jag skulle ha så tråkigt annars!

Linnea ringde nyss och jag hörde  något om världens största kyckling??!!

Tingaling!



Kommentarer
Postat av: Lill

Ok=) nej vi har inte bestämt oss för någon.. vi får se vad det blir..Ja gud det är inte långt kvar nu, v34 nu.. =P vilken vecka är du i..?

2009-04-26 @ 18:53:01
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0