Nu går vi och lägger oss!

Nu har jag fastnat vid datorn igen..
Thea sover och hon har inte hostat en endaste gång, så jag hoppas vi får vara helt friska snart!
Däremot har hon dregglat en hel del och är lite gnällig, så det är nog ett par små gaddar på gång..

Imorse mådde jag så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen...Det blir ju så konstigt, när man nästan glömmer bort varför man mår illa, nu när det inte är lika ofta som i början..

Vi har ju premiärat med grillen idag!!!
Micke och Matilda kom hit en sväng, så satt vi ute på baksidan och myste=)
Thea var inte lika förtjust i nå grillat! Bara glassen efteråt såklart!=)

Ja, vad har vi mer gjort??!

Målat baksidan av garderoben.
Haft besök av 1/3 släkt ungefär.
Bytt till sommardäck och putsat bilfönstren.
Putsat fönster.
Gått en promenad.
Lekt i lekparken.
Krattat.
Badat.
Myst till en fin låt.
...och en massa annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0