Mini puffar=)

Jo, imorse är jag säker på att de var små minisparkar jag kände=) Så mysigt så=) Vecka 16 imorgon! Redan!!
Frågade K om han visste hur lång bebisen är i magen nu?
'
Efter en liten stunds betänketid svarar han;
- Få se nu..hmm.. 7 mm.
Jag: - Du menar alltså MILLImeter?
K; - Ja! Alltså, knappt en centimeter..
Jag; - Okej...(tystnad)
K (efter ett tag) -Hade jag rätt??

Vad säger man?! Så han tror att jag känner en 7 millimeters embryo röra sig??=)

Thea springer runt och skriker MOMMO!! MOMMO! MOMMO!! Även hunden i hennes bok är mommo nu=)
Kristoffer är på surhumör hela dagen! Han blir så när han vet att han ska vara ledig ett längre tag tror jag..pucko!
Själv kan jag knappt andas för jag är så förkyld.. Så vi får se om vi ska iväg på lite kalajs imorgon eller om vi blir hemma ist.

Mitt gravidpysselhumör har precis dragit igång, troligtvis beror det lite på de härliga vädret som vi har haft också=)
Å de är ju jättekul när man känner att inspirationen flödar,
men inte lika kul när man inte orkar.. 
Trots de har jag beställt en sprayfärg för att trolla om den guldiga spegeln i hallen till VIT!!! vitt vitt vitt! 
Funkar det bra går jag nog loss på hela undervåningen..haha.. 

Thea har inte riktigt fattat de här med påskägg...hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0