Mätt och belåten

Thea har precis ätit en stor portion stuvadet makaroner och köttfärsbiffar..
Till efterrätt blev det lite färsk ananas.. Hon ääälskar frukt! 
Sen lite 15 månaders välling på det lite senare, så hoppas jag att hon sover som en stock!

Kristoffer har precis åkt .. Är så stolt över honom när det går så bra för honom på jobbet!! ♥

Tidigare idag har vi varit på stan som vanligt.
Vi satt ute på BK´s och kikade på folk.. å då kom jag på en sak..
När det helt plötsligt blir såhär varmt får man se det allra roligaste i klädväg på folk..helt sjukt hur vissa klär sig..

Ja förresten.. Nyss grät jag som en gris och riktigt hulkade..haha..TV är inte bra när man är gravid och ûberkänslig=)

Vilken snygging.. Hon gillar inte riktigt kepsen=)



Nu ska jag busa lite med skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0