full fart idag igen...


Jag har precis gjort lite havregrynsgröt men jag fick inte ens ner hälften.. Det är ju vara sjukt mättande!
Å Thea vägrar sitta, utan står på sin matstol och pekar ut genom fönstret och skriker MOMMO!! Som vanligt då!

Vi ska ut och göra lite ärenden snart och Kristoffer ska iväg till tippen med det lilla sopberget, sen iväg och köpa virke till altanen..  Hmm ja det var ju på tiden=)
Sen på eftermiddagen hoppas jag på att få en avisering från H&M så jag får hämta mina byxor som jag beställt!

Haha..Nu måste jag hejda min lilla dotter! Hon släpar runt runt och runt sin plaststol så de blir fina repor i golvet=)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men kul!

2009-04-29 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0