...

Thea har lite feber, så vi tar det lite lugnt idag..
Sitter och funderar på om jag ska baka lite ostfrallor,
eller om vi ska åka till Vinarn och kika hur det ser ut där.. Kanske ta med vårat rotmos eller grilla nån korv??
Kan va mysigt=)

Och imorgon ska jag på glukosbelastning.. Kan inte förstå hur jag lyckas att inte spy..
Man får ju inte äta på 12 innan belastningen och jag ska vara där 7.30..
Nä fy fan.. Men men.. Det är ju för min och bebisens skull, så det är det ju värt ändå..

Åhh vilken Stockholmslängtan jag börjar få...

Kommentarer
Postat av: Lill

TRåkigt att hon har feber.. Det Har emilia med haft.=( idag är hon bara snorig å hostig.. !

Jag var in å kollade på den, Jo den gilla jag MEN (där kom de=)), de är hjulen då jag stör mej på.. Vill ha de större..!!

2009-04-01 @ 11:20:19
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj, nu såg jag kommentaren=)

Jaa, pyttesmå är dom..eller var. Dom växer så det knakar. men är hur söta som helst!

Haha, ja jag är stolt mormor:P

Hur är det med er? vill ni komma på fika någon dag? eller kväll?=)

Kram Petra

2009-04-02 @ 16:40:47
URL: http://petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0